MIN STIL / VAD JAG GILLAR

Har inte skrvit något typ om kläder på aslänge, så tänkte att jag för en gångs skull. Tänkte att jag skulle passa på nu när jag ändå är inne och tittar :P



TRÖJAN


Just nu har jag bara lust för lite mera helsvarta och mke kedjor. Ser inte så många som har det på sina kläder. Men det är 2 stycken i min klass som har sattit på själv det. Jag antar att dem har läst från kenzas blogg och ckt att det har varit snyggt (:

Chain Knit Tunic SEK 399, Vila - NELLY.COM



BRILLORNA

Ska absolut inte vara rundade bågar eller vad man ska säga, Jag vill ha rakt där uppe, Gillar även när det är påsatt silver eller guld. Det gör så att brillorna får ett lite extra ;D (y)

Cosmic String SEK 449, Le Specs - NELLY.COM

SKORNA


Det bästa stället att titta skor på är NELLY.COM. För det första så har dom skor för alla stilar. Både höga och låga skor, Olika färger, och en massa olika nitar - pärlor och vad det nu kan vara.
Valde nu iaf demhär skorna, Gillar höga skor men har nästan aldrig på mig det ;(.

Brigitte SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0