my weekend-pictures ;D

Fredag

Så va jag på gunmmet efter skolan, Efter det så va jag hemma och käkade mat. Sandra, Jag och Mickis gick sedan ut på stan ( Där vi såg massor av bekanta ). Va senare hos Pontus och satt i hans soffa och snackade om lite allt möjligt. Efter det ville jag bara hem och snacka i tel med Mats och käka något så gick hem till far min, Käkade, Pratade i tel och somnade (:

Lördag

Började jag dagen med en tallrik havregrynsgröt och träning. Efter de gick jag och duchade hos min morsa. Senare for jag och Rebecka ned till Coop, Kvantum,Statiol,Direkten och Godisgruvan och senare hem till min farsa och tittade på AFV. Efter hon åkte hem så satte jag mig vid datan och sedan hoppade jag i säng.Ringde till Mats och snackade me han också.. Jaa jag saknar honom <3.
Efter det somnade jag med kläder och tv,n på ;D

Söndag

Vaknade jag sisådär 9-10 av tv,n. Sedan gick jag upp och gjorde mig en macka. Snackade med Rebecka och vi bestämmde oss för att ta oss en lunch någonstans och föra n USB-kabel till Martin. Vi va och delade på en tacotallrik men gick däremot inte till garaget.Gick hem ist och tittade på en film som heter "så olika" och sedan snackade jag med Mats om allt möjligt. Sedan åt jag tacos igen xd, och nu sitter jag här ;D



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0