SANNINGEN!




Jag är ego MEN egentligen INTE ego.


Ingen verkar liksom förstå detdär med att vara ego.
Jag är ego på det sättet som att jag nästan är för nöjd hur jag ser ut,
Jag är ABSOLUT inte ego på det sättet som att man bara tänker på sig själv.
Har ni läst transan.blogg.se ? Ungefär så är jag! Elaka och kränkande kommentarer
accepterar jag, Det gör mig att känna mig bättre, gör mig starkare osv. Har ingen förstått det?

Jag har kompisar som ser mig som förändrad, Men NEJ!
Jag har gått ned i vikt, fått ett stort intresse av foto och make up.
Men för det behöver jag inte vara ändrad på mitt inre sätt.
Såklart hade jag själv sett skillnad på en annan som gått ned,blivit mer
fixerad osv.. Men JAG kan faktiskt säga till mina personer i min omgivning ;
" Jag umgås med olika personer, Vi alla blir mer mogen och växer, ska jag vara som en 3 åring hela livet? "

SVAR : NEJ!

Det finns nog folk som stör sig! ABSOLUT!
Någon här o där så stör sig folk på en själv.
Men jag har min stil. Kan någon acceptera det?

SVAR : NEJ! Tydligen inte..

Men vet ni vad? Sminket är ett intresse, Om jag gillar att gå upp tidigt
för att blogga o sminka mig i lugn o ro så är väl det min ensak?
Jag trivs mer i smink än utan smink, Jag ändrar mig inte för andra, Hade
aldrig kunnat göra det heller :) Så ni vet..
Jag är inte så ond som ni tror ;D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0