I'm not Kissie!

Dedär med sminket tar alla så allvarligt, Typ som att jag är en "Kissie-tjej" men så är det ABSOLUT inte!

Jag tror knappast att Kissie sminkar sig pga intresse, Utan tror mer att hon sminka sig för att se bra ut, o det är ju lite svårare att gå på stan som en bloggare som varit fjortis o sedan BUMS! så är man utan smink på stan var fans vill ta bilder på henne osv..

 

Jag har ett intresse av dehär, Jag älskar att sminka mig! Men inte typ med blått o gult smink utan faktiskt sådant smink som

man inte ska ha på mode-visningar eller bara för att platsa på en bra bild. Utan sådant smink som man faktiskt KAN bära utomhus.

Det är just de som är nackdelen med att sminka sig "normalt-mycket".

Alla tror att man vill vara Kissie eller någon fjortis. MEN NEEJ!




 OBS! OM TEXTEN SER KONSTIG UT SÅ ÄR DEN KOPIERAD FRÅN MIN ANDRA BLOGG
JUST SO YOU KNOW ;)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har rätt, du är inte som Kissie. Kissie spelar inte bara dum, hon tjänar pengar på det också. Sorry, men du är ful, dessutom.

2010-12-20 @ 09:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0