Oooh, It's pink! ^^



Idag har jag varit på en massa ställen, Hmm får se nu..

Hemma hos Mats,

Jobbet,

Stan,

Sibylla,

Jobbet,

Hos mamma,

Hos pappa,

På clas ohlson,

På Ö&B (VARNAS)


och nu är jag här hemma hos mamma,
Varit och köpt dom sista klapparna, Själv tycker jag den till moster är bäst.. Eller dom till Mats föräldrar va riktigt fina!


 Köpte batterier och en rosa filt till mitt rum, Rött e fult!
Så äre bara XD Haha, Men filten köpte jag faktiskt från Ö&B,
Om jag väl är där så tittar jag bara på filtar, ljus eller mattor.
Inget annat! Hittade faktiskt en jävligt snygg matta som jag hade
velat ha.. och jaa! Den är också rosa! :)

Men nu ska jag göra lite grejjer *hemlissseN* I photo Shop och sedan
ta de lilla lugna, Vara social med folket också ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0