Praktikdag 2



Dagens börjar ju med som vanligt med att jag sopar hela butiken, Efter det så har jag fixat o donat lite i skyltfönstret med en stor röd stjärna som jag fick i huvudet, Slute med en visk av " aj, fan helvetes skiit! "
Sedan där på ertfermiddagen så kom det in en gubbe, sisådär 60-70 vintrar och kissade på sig, Gjorde 3 pölar och testade 3 par skor, Förstörda och luktade äckligt som faa-an. Jag kände lukten på långa håll men behövde inte röra (Y) tur det. Har även skrivit nummer från andra skor så att priset blir inlagt på deras dator istället för att man måste dra ifrån. Jaaa, en jäävlans dag, Jag hade ju tur att jag inte behövde ta i det som luktade för jävligt, Eller hur ? ;) Sen så finns det ju faktiskt folk som jobbar på pansionärshem också..




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0