Svar på kommentar!

 

 

Nej, absolut inte!

Jag säger hur jag gjorde,berättar hur jag gick ned XD

Varnar faktiskt folk till att inte göra som jag gjorde, Om det är någon

som frågar så är jag ärlig och säger det men säger även " Inget att kopiera av, ät mer "

Det finns modeller som går på äppeldieter, eller går på bullimi! DET är en annan sak!

Just so you know!

 

REMEMBER!

 

Dehär är vad min blogg går ut på, Om det inte passar dig så ta bort

mig från face book eller så behöver du inte läsa min blogg :D

Jag kommer inte lyssna på en enda kommentar, De är såhär jag skriver!

NEVER STOP!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blåst brud.. Första gången jag besöker den här bloggen och kommer aldrig göra det igen.

2010-12-13 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0