Bloggarna... SUGER KEEWK!

Igår snackade vi om en massa bloggare på svenska-lektionen. Jag insåg verkligen hur mycket skit dem skriver om... Jag följer inte ens Kissie, Dessie,Paow,Gaybloggaren och Blondinbella nåmer. Varför är för att jag har ett eget liv att sköta och en egen blogg att skriva i, Så varför läsa andras bloggar, ..tex;

Kissie; Skriver för ofta om lite för mycke privatgrejer och visar dessutom upp sig i korta klänningar med brösten ute! Jag menar .. Vilken tjej vill se sånt??

Dessie; Är en kopia av Kissie, Skriver bara om hennes utseende och hennes "Bantningar" , Hopplöst synd om henne!

Paow; Måste jag erkänna att hon är mognare än Kissie och Dessie men är fortfarande inte intressanta om att läsa om.

Gaybloggaren;  Inte kul alls att läsa om men är däremot ofta rätt rolig blogg att titta på när man inte har något annat för sig :O

Blondinbella; Orka inte följa pga att hon inte är en intressan person!

Det var anledningarna till varför inte ens jag vill följa andras liv och ist följer mina egna mål och skriver i min egna blogg! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0