En ny header (Y)

Fixade en ny header, Den förra blev bara tråkig. Kände att jag ville fylla mera färg men ändå inte för mke. :) . Har iaf nyss ritat en teckning, vill rita lite mera men vet inte vad jag ska rita -.-. Sandra sa 'rita en ko som käka chocklad' och Mats sa 'en sköldpadda' . Men vill rita något lite mera rockande och svårare så att jag verkligen kan arbeta med teckningen.


Morsan kom hem idag med lite kläder från Luleå, Hon gav mig helsvarta jeggins och en skinnjacka (Y), Skitsnyggt här till våren med en skinnjacka, skinnjackan var svart, lite kortare och man ska ha den öppen, Nu fattas bara ett par höga skor med nitar på ;D


Amanda Berggrens <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0