En ny dag...

Min tredje skoldag efter lovet. Rätt så intressanta lektioner idag :D, Första lektionen var NO och jag somnade seriöst på bänken pga. en tråkig film från 1993 men men, Jag har ju den filmen så jag missade inget. Vaknade iaf upp när hon tänkte gå igenom lite grejjs. Förresten på min förra blogg som hette 'fromxoxo' så hade jag mke med musik osv osv. men jag tänkte faktiskt fortfarande ha kvar lite av sådana grejer. Jag har samlat ihop en del olika låtar från spotify osv osv .

Här är 3 låtar från Amanda Berggrens top list! ;

1. Lil Wayne-Lollipop
2. Kevin Cossom-I get paper
3. Shinedown-Call me

 

 

 

 

 

 

Kram Amanda Berggren

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0