5 JULI

Idag har jag gjort lite av det varje, Börjar med morgonen..
Jag vaknade egentligen av Mats, Hade somnat på soffan eftersom jag var uppe och titta tv hela natten medans han sov, Hade somnat med tv,n på alltså ;O Han sa att jag skulle lägga mig i vanliga sängen, så jag gjorde det och sedan så somnade jag om igen, Vaknade typ halv 10 igen, Gick upp och tittade om jag hittade något spännande på face book. Inget va spännande så bestämde mig för att göra frukost. Gjorde 2 misslyckade ägg som inte ens gick att äta. blev nämligen som en soppa av allt, så gjorde två mackor med kaviar på, en kände att det saknades något så jag tog ett till ägg och stekte det ist. Tänkte göra värsta fina ägget men blev bara äggröra av allt. Efter det så fixade jag undan där borta hos Mats, Plattade håret och klädde på mig. Tänkte gå till mamma och sminka mig, men hann inte eftersom att Rebecka sms,ade på vägen och sa att jag skulle komma och äta lunch med henne, Gick till den nya thairesturangen här i stan och det smakade extremt gott. Efter det gick jag till Mats igen och plattde håret och gick sedan till pappa och tittade hur han mådde,Efter jag fått reda på det så gick jag till mamma och bloggade och nu är jag här. Känner att jag skrev jävligt dåligt i dehär inlägget men Mats sitter brevid mig och är samtidigt stressad, Vet inte varför men så är det tydligen bara XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0