nååjoo!

Här sitter jag nu, Hos pappa med mina snygga kläder och alldeles perfekta frisyr, Inte alla dagar som man lyckas med frillan sin ;D, Har sovit hos mamma, Vaknade sisådär klockan halv 10 , dock så låg jag och drog mig i en halvtimma, I veckan så kommer jag att vara ensam hemma, Så jag och pappa har varit och titta i skafferiet så att det finns tillräckligt med mat och såntdär. Jag kan äta wokgrönsaker med bacon i en hel vecka utan att klaga så spelar inte så stor roll vad jag äter precis ;P. Tror jag ska gå ut och fota idag, Men är inte helt säker på det ännu, Kanske annars blir att fota typ mig och Mats eller nå sånt :) Kom på just nu att mamma hade ju beställt kläder till mig, Det va någon huvtröja och skor, dock så kommer jag inte att använda skorna eftersom att jag vill ha conversemodell på mina skor, Mycket skönare att gå i också.
Tror det är allt som jag skulle skriva ut, Om det är något mera som jag glömde skriver jag de senare ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0