VAKNAT..

Vaknade kvart över 10 och nu sitter jag här framför datan med min hemmagjorda tomtegröt som jag gjorde igår. Känns som att jag är lite seg i ögonen.. Det liksom gör lite ont. Min lillebror har ju haft förkyldning och ögoninflammation alldeles nyss. Känner att jag håller bli förkyld och har ont i ögat.. Nog för att jag har asmcket smink när jag sover, Tror och hoppas mer på att det är de bara är sminket från maskaran gör ont :)
Somnade typ kvart i 3 igår, Hade varit uppe mitt i natten och lagat mat till idag och imorgon. Om det är över så måste jag ta med det till byn eller slänga det.. Får ju se hur mke man äter av det :) Men nu ska jag sätta på musik på spotify och välja ut en blogger ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0