MÅSTE smaka nu!



... Är något jag verkligen vill smaka! För det första så låter det gott och för det andra så är typ ändå ALLA soppor goda. När jag tittade runt lite såg jag att man kunde göra röd currysoppa också, Undra vad det är för skillnad på en helt vanlig currysoppa och en röd currysoppa :question:
Får bannemig säga till Mats att hans morsa gärna får göra det när jag är där, (Det var de dem tänkte från första början ) Han har gjort mig nyfiken på den maträtten nu och den ända maträtten jag har i huvudet jag har är just den. Maträtten ser ju god ut på bilden, bara det att jag inte vet hur den smakar... ( wtf lät som nätdejting XD ). Spelar ingen roll om dem gör den maten ändå, Äter ALLTID upp maten hos folk. fast jag inte gillar det. Jag är helt enkelt uppfostrad så! :D


Amanda Berggren <3



Kommentarer
Postat av: simonee

Jag föredrar nog grön curry, men inte som soppa.. inte gott :)

2010-03-10 @ 12:58:34
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0