Några frågor ^^

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - nejnej, Tillsammans med världens finaste <3
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej om jag ska vara ärlig, Men jag tror däremot att ma n kan tänka sig att 'han skulle jag passa ihop med
hur många har du varit kär i? - två personer
är du kär just nu? - ABSOLUT ;d <3

Tio frågor om dig själv

fullständigt namn? - Amanda Jeanette Berggren
när fyller du år? - 4 December
några piercingar? - Öronen, hålet i näsan och naveln läkte nyss ut ;(
vad har du på dig just nu? - underkläder, tunika och strumpbyxor ^^
vilken årstid är bäst? - Våren gillar jag, just när solen kommit fram :)
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - En morgon då jag vaknar med Mats breve mig, Vi äter frukost tillsammans och sedan bara myser på ^^
vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag kan säga vad som helst om vad jag själv tycker ^^
vad är du bra på? - Rita (vissa saker), Sedan kanske jag är bra på att blogga, vet inte :P
vem älskar du mest på denna jorden? - familjen, en del vänner och finaste Mats ;D
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med någon bara om jag vänder ryggen mot någon och den andra lägger armen runt mig med den personens magen mot min rygg ^^ mysigt som faa-aan ;D 

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Mats vet mke,Sandra och Mickis
vem är den roligaste av dina vänner? - Alltså alla vänner jag älskar är roligaste, kan inte riktigt säga eftersom att jag har olika humor när jag är med alla XD 
vem är snyggast av dina vänner? - Matsiiepojk ;D
vem är mest partyprisse? - Rebecka ;D
vem är den du helst har filmkväll med? - Mats ofc
vem av dina vänner är mest "evil"? - alla kan vara lika evil ;D

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast?
- Mats ;D
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - mäst maaamiiie ;D
vem är farligast i din familj? - Albin ..LÄTT!
vem ser roligast ut i din familj? - Far min XD
vem är coolast? - Jag ofc ;D
har ni något husdjur? - nej men vill ha ett djur ^^
vem har du mest gemensamt med? - mamma på utseende och pappa på själv sättet
vem står för underhållningen? - farsan leeett ;D
vem sover du oftast med? - just nu har det blivit mats ^^
roligaste kvällen med familjemedlem? - julafton såklart ^^

10 frågor om idag
vad har du gjort?
- vaknat me Mats, skolan och lunch, inte så mke mera ^^
har du varit glad idag? - absolut ^^
har du varit ledsen idag? - nejdå :P
har du gjort något bra idag? - jodå,^^ men tänker inte säga ;D
vad ska du göra nu? - snart ska jag röra mig till bilden
har du gjort något dåligt idag? - nejdå, inte har jag det
vad har du ätit idag? - en macka från fiket, grillburgare och lite yoghurt
har du duschat idag? - nej men blev en dubbel igår ;D
är du trött nu? - nejdå, pigg som fan :P
vad händer imorn? - skola, nationellaproven ;S

Annat
Går du i skolan?
- jadå, vill ha en bra utbildning
Har du varit i skolan idag? - är i skolan nu
Hur mår du just nu? - bra, en lättnad känsla
Har du piercat dig själv någon gång? - många gånger ;D

telefon/mobil
Vem ringde dig senast?
- Mats ^^
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem sms:a till dig senast? - Mats
Vem sms:a du till senast? - Mats

övrigt
Är du hungrig nu?
- nej, nyss käkat
Vad är klockan nu just nu? - 12.29
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se och facebook

familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - igår
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - hmm, en vecka sedan typ

sport
Går du på någon sport? - nä, gymmet
I så fall, vilken/vilka?
Trivs du med den sporten? - gymmet ja
Tycker du att den sporten är rolig? -  jodå
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - jo ^^
Lyssnar du på musik just nu? - jo :P
I så fall, vilken låt för tillfället? - Iyaz - solo
Vad gillar du för musik? - nästan allt, från rock till reggae







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0