Klänning till skolavslutningen

Har fortfarande inte titta på någon speciell klänning, Nästa helg åker jag till Luleå för att titta, Och jag hoppas verkligen att jag hittar någon! Men kan jue inte bara ha en klänning på mig, Utan måste ha en till på grundenten. Ähh det fixar sig, Hittar säkert två stycken som ser bra ut. Ska sedan fårga om mamma hade kunnat ta och betala en klänning åt mig, Hade jue varit asnaajs ;D Ska köpa nå Kenza-skor. Höga klackar är så jävla snyggt och hon har precis min stil på hennes skor så det kommer absolut att fungera de ;D. Men nu ska jag ta och titta på skor :P hööörs (:

Mariposa SEK 1095, Stylein - NELLY.COMAugustus New Dress SEK 349, Vila - NELLY.COM Bodycone Perfect Dress SEK 449, Elise Ryan - NELLY.COM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0