Överraskningen för Mats

Har bestämt mig för att göra värsta chock-överraskningen för Mats. Vet inte vad han kommer tycka om överraskningen. :p Tråkigt att man inte kan skriva i bloggen om överraskningen. Hade f'n velat men somsagt så brukar han sj gå in och läsa bloggen ;O Vilket jag eg bara tycker är något positivt, Men inte i dehär tillfället ;P Skulle inte städa hos mommo idag heller, Gör det imorgon ist ( och denhär gången va det moster som sa att jag kunde göra de ). Så blir väl att dra på stan och umgås med Mickis antar jag ^^ Vi va ute även igår förbi kvantum och köpte en loka och (överraskningen ) :p

Fortsättningen av överraskningen får ni höra senare ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0