Inte mke bloggande precis..

Nej, Har varit borta idag från bloggandet, Men guess what!?
Det återhämtar sig senare med extra inlägg.
Imorgon är det Måndag igen, Det börja med en matte lektion osv.. Men det skönaste med dagen imorgon är att jag äntligen får träna igen. Ni vet inte hur mycket jag längtar efter denhär satans förkyldningen som varit i tre veckor nu. Det är synd att dte inte är sommar för det är väldigt skönt att springa utomhus.
Nu har ju faktiskt snön lagt sig på backen och man halkar så fort man försöker att snabba sig eller springa ;S
Det är det negativa med vintern. Tog fram mina skor från förra året. Det är en uggs-modell av märket Vaga bond.
Men nu ska jag leta eftre något roligt att skriva om innan jag går till sängs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0