Kissies tips VS mitt!

Inlägg från Kissie;

Att vara smal är snyggt, därför tänker jag tipsa vidare om ett litet bra knep jag fick av min vän Wilma!

 

 Det är nämligen att börja dagen med ett glas ljummet vatten med citron! Det får igång matsmältningen mycket snabbare!

 Bra tips va? Varsegod!



 Ett av mina tips:

 Somsagt så har hon rätt med en grej i meningen och det är "smal är snyggt" Men Kissie är för smal
( vilket som inte är snyggt )
Kissie har några av sina knep, Men jag har även mina knep.
Om matsmältning är så viktigt så är det nog liite bättre med kaffe antar jag.
Varmt vatten ät bra för matsmältningen, Varför vet jag inte.
Jag brukar koka kaffe varje morgon och jag får värsta turbomagen.
Så Wilma bord etesta andra knep också, Vad tycker du?? :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0