Känns fet, har ändå ätit ca 1000 kalorier!

Sitter här i köket och har nyss käkat lite thaimat. Känner mig så jävla fet eftersom att det känns som om jag har ätit så mycket! Till frukost blev det en skål med naturell yoghurt och exakt 16 havrepuffar samt en och en halv hårdmackor med smör och ost på. Jag kan inte äta av lunchen nåmer på skolan så brukar bara ta sallad, Toh alltså en halv tallrik med grönsaker, När jag kom hem så käkade jag en potatis och en laxfilé, Gick och tränade efter det så sedan käkade lite av thaimaten som morsan hade beställt och nu är jag här. Blir inge mera mat för mig idag må jag tro ;p Men gott vare iaf ;) Nu är jag sugen på chocklad och vill ha en kaka men tyvärr aå måste jag försöka glömma domdär underbara små sakerna som gör mig lite extra glad.. Dvs små chockladbitar. Gud vad jag känner mig fet asså XD

Såhär ser mitt lite måltidschema ut;

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0