Varit med moster på stan

Har just kommit hem efter att jag har varit med min moster på stan och hjälpt henne med tvätten osv.. Kan jue även nämna att min moster inte är typ 50 år utan att hon är 29 år. Har nyss käkat frukost ( vilket va supergott ). Finns jue en massa fördelar med mat ;) Ska nog gå och ta ett pass på gymmet senare eller så skippa man det och börja fixa sig inför kvällen ;D Klockan är jue bara ca 12.00 så tror jag kör ett pass på gymmet. Faktiskt asskönt ;o. Får även hoppas att jag är ensam där på en sånhär lördag. Eller hur? Dp kan jag jue ändra musiken själv och allt :D Ska köra lite mage och rygg idag samt kondition tänkte jag.
Men nu måste jag gå och byta om för det häärliga gympasset. Tiden går. Right? ..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0