2011, I LOVE U!



Jag har haft epilepsi sedan jag var ungefär 9 år gammal. Sedan jag var så liten så har jag fått höra " Du
kommer inte kunnat ta körkortet och kommer inte kunna dricka alkohol "Jag har ända sedan dess ålder
 mixtrat med olika medeciner för att få en medecin som får bort mina anfall helt och hållet. Som tur är så 
hittade vi den rätta medecinen för mig, trots att vi fick börja om från början pga dom hade hittat en annan
slags epilepsi i min hjärna. Jag har inte haft ett anfall på ett bra tag, Min läkare ringde till mig i Måndags och
berättade en otrolig grej till mig, Han sa att jag får ta mitt körkort!, Epilepsin kan växa bort, Jag hoppas 
för fullt att den gör det någon gång i framtiden. Jag är otroligt glad! Vill tacka min läkare som sjutton!!



 


Kommentarer
Postat av: Imre

Grattis Amanda!

Kul att höra att du får börja köra. =)

2011-04-14 @ 15:36:41
Postat av: Elin

så sjukt fina bilder du ha på din blogg <3

2011-04-15 @ 22:56:41
URL: http://godizgriisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0