CAREFACE!

Idioter har vi alla hört talas om, Alla vet skillnaden mellan en idiot och en idiot, Alla förutom den som är en.



OBS! DETTA ÄMNE INRIKTAR SIG INTE PÅ NÅGON, BARA ALLMÄNT SNACK!
Folk bryr sig så jävla mycket! Har ni tänkt på dom personer som har ett liv då dom fokuserar på andra?
Dom själv tror att dom är något mer än så pga dom inte vet och dom tänker inte på hur dom är mot andra

Jag hade kunnat knulla runt,dricka alldeles för mycket alkohol, knarka osv..
ALLT handlar om hur andra ser på en! tex,

Jag är ensam på jorden och då kan jag gå runt naken!

HELA VÄRLDEN är likadan, Vad tycker andra om mig? Men vad hade folk sagt då? osv..

Ämnet idioter: Inte hur man blivit uppfostrad, utan den man vill vara

TYCK TILL! JAG VILL HÖRA MER OM ÄMNET!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0