Min helg i min favvostad!





Bilderna är tagna i Kiruna precis innan tåget kom från Narvik. Jag tyckte att det
borde ha varit sol eftersom att jag stod och frös men det va ett underbart ljus för
mina bilder. Va fullt med turister över hela stationen, va nästan tvungen att ställa
mig på spåret för att undvika dom på bildena ;) haha, men älskar våra fina kiruna-
turister så är ju bara komma och se hur fint det är här i norr ;)


Vänskap på hög nivå!
Johan; " Oskar, du såg ju nästan lite söt ut.."


Gästhuset som jag bodde i, inkl, dusch, bastu, toa och en stoor bäddsoffa ;)
tack för boendet hos min mormor och hennes man :)

(SER NI PÅ VÄGGEN.. ÄR JAG MED I BIG BROTHER ELLER?)


Tåget hem, fyfasen, ville inte dra hemmåt men somsagt, skola och
mitt egna lilla liv här så ;(

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Det va väl min helg, konstigt att jag inte tagit bilder på mig själv, haha :D


ptss, glöm inte att svara på dagens fråga boys and girls ;)


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

det låter supermysigt :)

2011-04-10 @ 20:52:50
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: SANNA

SV: Hej, vad roligt att du är med i tävlingen! :D

Vinnaren är utsedd och finns på bloggen ;) Kika in och kolla om det är du som har vunnit, annars har du chansen igen senare ikväll! :)



KRAM

2011-04-11 @ 15:34:29
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0