Bok om barnbantning!?

Har ni hört om dendär boken som ska få 4åringar att börja banta!? Så jävla sjukt att en vuxen människa ens börjar skriva en sådan bok! Jag blir så förbannad när jag tänker att det verkligen är en vuxen människa som skriver boken och sedan tänker "Ju smalare man är ju lyckligare är man"



Som 4 år ska man INTE banta! Man är bara 4 år, Går fortfarande på dagis liksom...
Jag började gå ned i vikt när jag var 15. Tycker typ det var fel, Den tiden man börjar banta eller vill
gå ned i vikt är man väl typ över 40 då det är mer risk för hjärt-sjukdomar??

Men om man är 4 år kan man inte ens ta sina egna beslut! shit... världen är kass!

Alla är vacker på deras egna sätt! Även om man är tjock, smal, ung, gammal osv...













Kommentarer
Postat av: Cecilia

Mm har hört om den, helt sjukt.. Alltså om man som 4 år är så överviktig att det är skadligt så är det ju föräldrarnas ansvar! Föräldrarna får se till att ändra kosten osv. En 4 åring ska inte ens tänka på sånt. :(

2011-08-30 @ 15:59:44
URL: http://calatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0