FIRST SCHOOLDAY!

Vad ska man säga! Jag går nu MM2 (Marknads Media år 2) och känner eg inte så stor press. Har Matte B o retorik första terminen men nästa är det bara bild o form så jag spara det roliga till sist!
Fick mitt schema, Alla dagar börjar jag 8! Vilket suger eftersom att då måste jag kliva upp typ 5. Men här ska vi inte klaga! Jag ska ju fakktiskt plugga vidare till något JAG vill bli så jag säger bara, ska stå ut även om det blir helt fuckat svårt! Tycker iallafall att det är skönt att komma tillbaka i mina rutiner, träna o skola. dessutom är det ju inte länge kvar tills jag reser till New york! ( HAPPINESS )

Men nee! Nu ska jag dra, bjuder på bilder från idag! egopictzz ;S

Kommentarer
Postat av: rebeckajohansson¤

hahah varför kliva upp 5 (FEM) om du börjar 8?! :o :D

2011-08-22 @ 22:45:51
URL: http://rebeckajoo.blogg.se/
Postat av: Emm Jones

jävlar va vackra ögon! ;o

2011-08-26 @ 06:41:43
URL: http://www.nattstad.se/emmfelice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0