I miss both of you!
Inatt har jag inte sovit bra alls! Drömmer en massa nu för tiden och inatt drömmde jag:
1. Att jag fick en Iphone av en "Speciell person" Eftersom att han tyckte synd om mig, why?
2. Att jag skulle flytta bort från denna skitstad ned till Gävle till Rebecka o med två andra kompisar (som jag ifs inte umgås med nåmer ;( )
Det va bara det jag drömde, Men fatta ångesten när man vaknar och inser "NEVER IN MY FUCKING LIFE!"
Hemsk äre klart!
Men efter att jag drömde allt så inser jag att jag saknar två personer, Väldigt mycket!
Som verkligen fanns där för mig! Dum som jag var så insåg jag inte det! Skyll mig själv!

Näää nu ska jag fanimej duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0