KILLAR!- SÅ NÅR DOM BOTTEN ENLIGT MIG!

Man kan inte tro att en kille kan ändra sig själv och sedan sjunka i utseendenivån pga deras självförtrende.
Enligt mig iallafall så känner jag att när en kille tror att han är jättesnygg och även påpekar det så blir han
som ett svin i mina ögon och blir mindre fin (vill inte säga ful).

Ett exempel är Erik Saade!
Jag hatar Erik Saade, Vissa han ser bra ut! Men jag som tjej ser han absoult inte som snygg efter alla hans
låtar om "hej jag är bäst, snyggast och populärast" Tycker även att det är dåligt  att han håller på så när det
finns killar som inte har lika bra självförtroende,
Han hade nog blivit mer omtyckt om han skrev vettiga låtar. (??)

Vissa killar tror att dom kan göra allt pga deras självförtroende, Men helt seriöst?!
Killarna kanske borde tänka sig för vad dom gör mot andra och dom själv!
Vissa killar stannar tillomed i att dom tror att dom är lika snygg vid 40års åldern som när dom
är i 17 års åldern, Vissa håller inte ens koll på vad som är inne och tror därför att dom är snygga i det
som dom gick med för sisådär 20 år sedan! Totally true!














Kommentarer
Postat av: JOHANNA

en låt kan ibland bara vara till för att låta bra då texten inte alltid är det viktigaste och just hans låtar är sånna, och jag tror inte killar på något sätt känner sig kränkta. det är som att man skulle bli stött/äcklad av eric amarillos "vill du ligga med mig då" .. det är ju inte som att han på allvar frågar det till hela världen liksom, utan det är bara en låt som låter bra. tycker det är bra att han/dom har självförtroende, det är en positiv sak så länge det är till en viss gräns och tycker inte att domdär killarna är nära den gränsen än :]

2011-08-02 @ 22:40:33
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: Amanda Hallden

jag förstår hur du tänker. men man kan inte bara gå runt och vara rädd för att säga något för att "någon annan kanske inte tycker lika mkt om sig själv, och då får inte jag heller göra det". det funkar lixom inte. om man tycker att man e snygg så är det självklart att man får säga det högt. man SKA tycka om sig själv. det spelar ju ingen roll hur man ser ut, alla är unika på sitt eget sätt. du har ju oxå "skytit" eller vad man ska säga här i din blogg om hur mkt du gått ner i vikt och hur snygg du är och så. och det är inge fel i det, och det är det nog ingen, eller väldigt få som sagt oxå. så säg inte att det är fel att tycka att man är snygg och bra. för det måste alla få göra. annars blir det lätt så att man börjar tycka väldigt illa om sig själv, och där talar jag utifrån egna erfarenheter. och när det är en känd person så kan det vara väldigt bra att framföra ett sånt budskap. tänk lite på det. se det från ett positivt håll. kram

2011-08-02 @ 22:57:45
Postat av: Cecilia

Känns lite konstigt att du i ena stycket inte vill använda ordet "ful", men i nästa stycke är det helt okej att säga att du hatar en människa du inte ens känner.



Sen tvivlar jag på att Eric Saade skriver sina egna låtar.

2011-08-03 @ 19:57:22
URL: http://calatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0