Proud of myself!

GUESS WHAAAET!?
Jag har varit på Loussatoppen nu 2 dagar i rad, Igår så knallade jag dit + Hjampisjoggrundan (en mil),
och idag direkt när jag vaknade så packade jag ihop systenkameran och knallade dit upp ännu en gång.

DESSUTOM! Har jag börjat bli lite "nyttigare" av mig igen, Äter inge godis eller chips och ska nu testa hur
det är att vara utom det i 5 veckor, känna underbart med känslan att man gör någonting nyttigt för sin
egna kropp!
Har ni tänkt eg?? Det är såå enkelt att bestämma för sig själv sin vikt och kroppstorlek, Det ända man
behöver göra är att förbränna mer än vad man äter! =)

IDAG GILLAR JAG MITT LIV SÅ BJUDER ÄVEN PÅ LITE MOBILBILDER, SYSTEMBILDER KOMMER SENARE!
Ha en bra dag! O kom ihåg! Inga bilder tas från denna blogg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0