Fort som satan!! (y)

Har börjat fundera ut saker som jag "inte vill" istället för saker jag "vill".

Ni alla mogna tjejer där ute vet att man inte vill anses som ett objekt,
 utan mer som en respekterad kvinna/tjej!

Har lärt mig under tiden att dom killar som visar sig svaga och som endast
visar positiva sidor som ett första intryck... Det är dom man ska passa sig för!

För det är dom som verkligen vill få ned en på botten!

Jag känner osäkerhet när det gäller utnyttjing, Jag är rädd för att bli sårad!
Jag brukar oftast ha svårt att lita på folk som jag gillar. Vet att jag borde lita
på vissa men något är inställt i min hjärna. Jag vill inte bli sårad!
Därför orkar jag inte med killar som tar det långsamt!
Jag vill att det ska gå fort som satan!



 

 

 






 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0