Dela med dig av ditt favvoklipp från youtube HÄR tack!

Efter alla typ 3-4 år då jag haft blogg så har jag ALDRIG gjort ett inlägg som kallas för nattinlägg, Vilket ifs
är rätt så bra med tanke på hur trött jag kan vara. Har liksom inte tid vissa dagar så tar itu på nätterna.

Lite av ett schema i en snabbvariant av mitt lilla liv!

Fredag! -Jobbet till 17 - middag - Umgänge

Lördag! -fix - städning - middag hos Josse - Randomumgänge

Söndag! - Umgås med ?secret? - middag



Har haft en låt i skallen heeela dagen idag på jobbet, sjukligt jobbig
låt som liksom går rakt på sak som att det är jättenormalt att snacka om det, Hör bara!



Men iaf! Inte direkt någon favorit, Behöver verkligen en Favorit så är ni snäll att kommentera
något tips, Kan vara en musikvideo, något kul eller en nyhet.. Vem vet? Bara du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0