BLINKTEST!





Vissa undrar, "Varför ska hon vara vaken på natten innan gällivaare?" och det är då för att jag har ju min epilepsi med en hel del grejer som man måste titta upp. Ungefär 2 ggr per år så måste jag göra ett blinktest, då jag måste vara uppe hela natten, åka till gällivaare vid 06.00 och ska vara där typ vid 8.00. När jag kommer dit så är det första jag får gör är att sätta mig i en stol osså lägger sköterskan på som en nätmössa, där hon lägger nå slags grejjer som känner av när jag får en skakning, efter det så ska jag lägga mig på sängen, dom drar fram en lampa som blinkar, dom ska titta medans jag sover osv..
Jag brukar även röntga hjärnan, Men vet inte om jag gör det imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag har också epilepsi, fast jag får inga skakningar...

2011-02-02 @ 20:35:24
URL: http://corneliaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0