Good morning hotties!

Har vaknat vid sex, Jag brukar alltid sitta och ta det lugnt först och sedan börjar jag att fixa mig vid en viss tid,
Tycker det är skönt att slippa stressen man kan få och dessutom så är det första jag börjar med på dagen något som jag själv gillar ( ett intresse ) . Har just fått mitt kaffe klart och idag tänkte jag skippa klubborna i fiket så jag tar med en bonaqua till skolan. Smart va ? ;) Den innehåller typ 70 kalorier har jag för mig och den är så sjukt mycket bättre och godare än vanlig läsk! Smart va? ;)
 
 Btw, till "Lars" asså jag vet att epilepsi / eller hur man nu stavar det är svårt att stava.
Jag skrev ett helt inlägg igår med fel stavning på min egna sjukdom ( medveten om )
Men det är ju inte varje dag man bloggar om den va ? ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Nu är vinnaren av det valfria smycket utsedd!

Har du inte vunnit så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklare ) Så fort 100 pers deltar startar en ny omgång! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-7-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

2011-02-16 @ 13:47:38
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Nu är vinnaren av det valfria smycket utsedd!

Har du inte vunnit så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklare ) Så fort 100 pers deltar startar en ny omgång! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-7-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

2011-02-16 @ 13:48:13
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0