THE CLEAN TRUTH - DEL 3






Det finns två nivåer att ha ett gott självförtroende på, en av dom två nivåerna har jag mitt självförtroende på:

Nivå ett: Jag vill verka vara bäst, självsäker och vara mig själv. Trots att jag egentligen inte vill vara på detta sätt. Men om jag låtsas att jag har det bästa självförtroendet i världen och kan gå som vem som helst så kanske
jag blir accepterad istället för att vara ensam och titta ned i golvet.

Nivå två: Jag är mig själv och jag tycker som jag tycker. Jag är självsäker för att jag trivs med min kropp,
Hade inte velat gå runt naken men samtidigt så vill jag veta att folk vet att jag själv finns.


Ingen av domdär två sakerna är dåliga. Så länge man mår bra av att få ett bra umgänge och trivas.
Trivs jag? Jaa!, Jag skiter seriöst vad folk säger, jag ser sådana personer som ett glas. Lätt att krossa!



För ett år sedan! Hade nyss blivit ovän med Joanna och hade nyss blivit tillsammans med Mats.
Jag var ovän med Joanna ett väldigt bra tag och umgicks istället med Sandra och Mickis.
Jag ändrades otroligt mycket, både utseende och den jag var innerst inne. Vi var nästan alltid
ute och träffade folk medans Joanna, Elin och jag egentligen brukade hänga hemma hos någon.

Bara via en annan person kan man bli någon helt annan. Även om personen försöker vara som dig!
Det finns inget som aldrig ändrar sig efter en annan. Jag vet att jag har blivit både positivt och negativt ändrad.
Dedär men att "hänga på" såg jag som "stalkers" pga att man lixom nästan förföljer personerna som
egentligen inte vill vara med min grupp. Låter så jävla fel, det lutar mer mot nivå 1.


Vilken nivå är du på? Va ärlig o anonym om du inte vill dela med dig av för många.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0