THE CLEAN TRUTH " DEL TVÅ "



DEL TVÅ

Jag skrev med personer från hela Sverige, Jag ville oftast dölja det för mina kompisar,
Det kunde vara vem som helst en kille/tjej från bilddagboken, lunarstorm osv..
Man kan ta det som desperat, Varför inte jag ville berätta sanningar om vem jag skrev med
inför mina kompisar var för att jag visste att dom såg bättre ut än mig och jag visste även att dom aldrig
kommer att förstå mig eftersom att dom kan få en pojkvän lättare än mig. Ingen kan förstå sig på
osäkerhet bättre än dom som har det, jag hade det!


Det lägger sig först och främst i hjärnan. Man tar in ett ord, uppfattar det, grubblar osv..
Efter grubblandet och uppfattningen så börjar man tro på orden ;

" du är ett fetto "

" Usch! Du är förfan inte fin direkt "

" Tror du att DU skulle vara snygg? haha dagens skämt! "

Jag tog in alla orden och skyllde sedan på medecinen. Varför jag såg ut så som jag
gjorde var för att jag ville vara som alla andra. Jag ville inte ha en sjukdom då man
helt plöstligt svimmar av, Man åker ned mot backen och tappar kontrollen helt och hållet,
Man gör kraftiga skakningar nere på golvet, så kraftiga skakningar att man slemmar upp hela sin mun,
biter sig i tungan så hårt att man blodar ned ett golv och biter sig så hårt så att man inte kan äta något efteråt.

VEM? Vem vill vara en sådan person?

Så jag låtsades för varje dag vara normal, även om jag visste " jag är tjock "
Jag åt lika mycket som alla andra gjorde och jag motionerade inte eftersom att en sådan
dum grej behövde ingen av mina kompisar för att hålla sig snygg, jag körde samma race!

Tillslut när jag gick ut en vanlig dag med mina kompisar, det va då det hände,
ett hopp för att känna sig .
trygg, snygg och bäst..


Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer nästa del??

2011-02-22 @ 19:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0