Vanlig söndag med lite ångest ..

Käkat en otroligt god frukost idag! Kan jag iallafall börja med att berätta, De va en omelett med lite korv i. Inte så mycket med tanke på att jag gav 3/4-delar till Mats, Hade även lite sallad med, Efter det gick jag och tränade. Körde riktigt hårt idag känner jag, Dock så vare bara 10 min kondition, Men eftrsom att jag kommer att träna 2 gånger imorgon ( ink gymnastik ) så tar det sig. Nu sitter Jag, Brorsan och Mats o väntar på att mamma ska komma hem med hamburgare.. Jag vet "+ - 0" haha, men det är livet! Som hon i solsidan säger, Man måste få leva någon gång, Man lever med sin mat och blir även kåt av den, haha (Y) Det ska man tänka på ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0