FEG O PATETISK!





 En viss person * säger inte vem * ;) Stalkade mig i början ( facebook )
Den personen tog även reda på var jag bodde och brukade tillomed lyssna
genom väggen in till våran lägenhet ( yes! Scary! ) Osså tänkte man typ att
personen hade något psykiskt i sig, Egentligen har jag skitit i dehär ganska
länge men nu verkar de ju komma upp igen, Jag smsade personen och frågade
vafan det va med *personen* o att personen ska låta mig vara, Personen sa då,
Vaafan! Jag har aldrig snackat med dig, vet knappt vem du är osv...

antagligen va personen med en kompis som snackat om mig o mitt utseende!

feg o äcklig, Nu så har personen velat bli vän med min +20 morbror. usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0