Hemma o reser igen..

Kom hem i förrgår och nu ska jag ta och packa min väska igen, Jobbigt men ändå kul att åka bort.
Köpte en massa i Luleå, typ 4000 spänn gick bort, och vad jag köpte behöver ju egentligen bara jag bry mig om, Det ska inte beröra er om ni inte är avis på mig ;) , Har 1000 kronor kvar och har bestämt att dom pengarna ska gå till löshår, Ska beställa med Lina så att vi delar på frakten :D

En grej bara som jag tycker är kul är att dom personerna som stör sig på mig läser min blogg,
Är det verkligen nödvändigt att läsa någons blogg som man stör sig på? Jag tjänar ju på det och ni
hjälper mig :D Tack för det iallafall, Det är nog därför jag älskar er och ni hatar mig XD 
 
Men nu ska jag packa klart o sedan resa iväg :D




Kommentarer
Postat av: Joo

Ursäkta men vafan tjänar du på att fler besöker din blogg, det är ju inte som att du är bunden till ngt företag. Det enda du "tjänar" är väl att du får sämre rykte. Jag är övertygad om att du inte tycker att det är så kul att folk skrattar åt dig bakom din rygg. Ingen är avundsjuk på dig, alla tycker bara synd om dig för att du är så patetisk.

2011-01-12 @ 12:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0