MER O MER BESÖKARE FÖR VARJE DAG!




 Det är bara att titta på mina kommentarer, Folk stör sig på mig! Men är det verkligen
nödvändigt? Jag vet inte riktigt, Jag har fått mer och mer besökare för varje dag som
gått och ingen av dom har stört sig så mycket på mig, Dom som bor i denhär lilla staden
har ingen framtid här, helst inte dom som går ut med ett kasst betyg, det finns sådana som skriver
till mig och stör sig för att jag har en lite större blogg, för att jag ser ut som jag gör
och för att dom vet att jag har en stor framtid som väntar på mig i hörnet, Ingen annan
stör sig förutom dom. Det är nog ingen idé att ni stör er så mycket, För varje kommentar
ni skriver så skrattar jag och känner mig bara snyggare, Tack för att ni bygger mitt
självförtroende! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, ingen är avundsjuk på dig Amanda.

Och vadå folk som skriver kommentarer åt dig som "inte har någon framtid här", vad är det för skit?



Tror du att du kommer bli Kirunas eller världens största, snyggaste designer som designar allt från kläder till porslinsdockor osvosv? Haha, good luck.

Vad vi andra sysslar med har du heller ingen aning om.



Och hur vet du deras betyg? Hur tänkte du nu?

"helst inte dom som går ut med ett kasst betyg, det finns sådana som skriver till mig" ?



Jag skriver åt dig och jag kan garantera att jag har högre betyg än dig, och jag är inte ett dugg avundsjuk på dig.



Blir bara så förbannad över att du målar upp en bild att du är "bättre" än alla andra. Skärp dig

2011-01-16 @ 18:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0