SVAR PÅ KOMMENTAR!

TILL ANONYM: Jag har aldrig sagt och jag påstår inte heller att jag är störst och bäst.
Jag vet att jag kommer ha ett eget företag när jag blir äldre och att det är möjligt att jag designar
senare i livet, Istället för att stå där och tycka o tänka så mycket över hur andra personer
är och vill bli så har jag mitt egna liv för mitt eget bästa.
På det sättet har jag en framtid! Om det än någon som borde oroa sig över
att inte blir något så är det någon med dåligt betyg och som skriver så jävla mycket åt andra
så att dom någon gång i livet vill börja jobba på ett företag som är jävligt stort
och att man har kränkt den personen innan. Man kommer inte att få jobbet!

Jag har personer som älskar mig för den jag är,
Jag har det jag vill ha och behöver inget annat.

Ni förstår inte att ni förstör erat egna liv
av att sitta och TRO en massa om andra! :D
Vaafan skaffa ett liv och skit i mig istället! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni som skriver kommentarer och stör er på hur Amanda är, hennes klädstil och kanske till och med hennes smink.

Jag förstår mig inte på er om jag ska vara ärlig... varför bryr ni er så mycke om en person som ni inte ens känner eller har något att göra med?

Har ni inget eget liv så ni måste hacka på andra?

Ni kan väl hålla era åsikter för er själva istället...



Förresten, om ni stör er på Amanda, varför följer ni då hennes blogg? Har ni inget bättre för er?

De enda bloggarna jag följer är dem jag antingen tycker är intressanta eller roliga.



Att läsa någons blogg (i det här fallet Amandas) som man tycker är dålig eller om man inte tycker om bloggaren/bloggerskan och sen hacka på den personen är ungefär samma sak som att köpa en skiva från en artist som man tycker är dålig och sedan lyssna på hela skivan bara så man kan klaga på hur dålig man tycker att artisten är...

Ni är patetiska, skaffa ett liv är allt jag har

2011-01-16 @ 19:34:35
Postat av: Anonym

... att säga.



Jag råkade skicka iväg den för tidigt :o

2011-01-16 @ 19:35:56
Postat av: thereslindmark

men hejsan, jag lägger min åsikt nu här men står ialf för den. ni babblar hit&dit om kommentarer och sånt. om du nu amanda vill bli stor, kanske du ska minska på skrivandet om dina svar på kommentarerna. det är roligt att läsa vad ni har att säga, men bara till en viss del. tycker de har spåra lite granna. men du uppskattar ju hatet så låt dom hata men gör inte bloggen dåligare för de. om du förstår mig ?

har följt din blogg nu ett tag och kanske forsätter om det lugnar ner sig lite.

annars är den bra.

fast jag inte delar samma åsikter och tycker samma saker som dig. så gillar jag att du kör ditt race!

2011-01-17 @ 02:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0