IDAG/IGÅR TORSDAG!

IDAG! Torsdag.. eller säger man igår om klockan är typ pricken vid 00.00??
Skitsamma! Min Torsdag har varit från början seg o lite smått sådär deppig. Bakade en sjukt äcklig kaka
som blev till i två formar, Efter ett tag tänkte jag "det luktar VERKLIGEN mycket popcorn" och kom då på
att jag hade bakat o att det hade varit inne i typ 50+ min.. Men vad förväntar jag mig eg?? Jag är ju jag!
... Gav iaf bort en form av den sjukt äckliga kakan till min moster som blev jätteglad ( Perfect )
Sedan så har jag spenderat kvällen med en person av en finfin sjö som jag typ aldrig sett förut
(fett knäppt av mig med tanke på att jag bott här hela mitt liv) Har även druckit min favvodricka som
jag blev glaa o pigg av, så nu sitter jag här och är typ helt 100% säker på att jag inte kommer somna
förrän klockan 4 kanske, Perfect! Men börjar ju jobbet klockan 13.00 så det e chillzZZ..
Men nu ska jag sova, vill bara tipsa om en fiiin låt!
Tryck där nere för att höra den! =)
Megan Nicole – B-e-a-utiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0