UPPDRAG TILL DIN BLOGG! - SJÄLVFÖRTROENDE!

UPPDRAG TILL DIN BLOGG!
Ta en helkroppsbild och skriv ditt namn nedanför på bilden, Det kan du göra smidigt i
ett program Picasa3 för dig som inte riktigt vet, Sedan skriver du en text om ditt
utseende, vad du känner o tycker! Kanske inte direkt hjälper dig få bättre självförtroende,
Men allt kan vara en början! START IT!



Just när det handlar till dedär om att vara sig själv och ha sina egna drömmar osv..
förstår mig inte riktigt på personer som vill förstöra för andra, Vad tjänar dom på det eg??
Jag har dendär grejjen i min skalle att jag är sån som skiter fullständigt i vad folk tycker om just mig.
Jag försöker inte heller förstöra någon annans självförtroende eftersom jag själv haft det en gång i tiden.
Jag har själv märkt att i denna lilla skitstad Kiruna så finns det folk som BARA går efter just rykten,
dom är mer intresserade om vad som kommer hända en annan i framtiden än en själv,
(vilket är stört) !!
Tycker att alla borde ha bra självförtroende och tänka som mig dvs;
" jag är den jag är och ingen kan
ändra på det, jag ska vara stolt över mig själv och min kropp för jag är den ända på jorden
som har den"

Det är viktigt att inte låta NÅGON dra ned dig!





Kommentarer
Postat av: stewis

kul utmaning! och värt skrivet!

2011-07-13 @ 13:03:25
URL: http://stewis.blogg.se/
Postat av: Cajsa

hejsan! allt väl idag? :)

2011-07-13 @ 13:20:35
URL: http://cjssong.spotlife.se
Postat av: ALICE

bra idé :D



sv; tack så hemskt mycke!

2011-07-13 @ 15:35:58
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0