Day in pictures



Jag kan lixom säga sanningen, Jag väckte inte Mats på bästa sättet, Först kom jag in i rummet
vild och galen, Ville bara ha kramar så skuttade typ liggandes på honom, och sedan fotade jag
honom men dock utan blixt, så jag är egentligen rätt så snäll ^^



Jag och Joanna satt och väntade på våra små boyfriends, Joanna säger på första
bilden  ; "fattar ingenting" och tycker nämligen att minen passar in, Inte vet jag..
 Jag tycker mer att hon ser arg ut? elller har jag rätt eller?

 

Påvägen hem så var det en otrolig sol och man kunde få jättefina bilder på t,ex. Kirunas
kyrka. Fotade även mommos gamla hus som hon hade innan hon flyttade till Luleå till ett
ännu finare hus, ;( Jag vill ha kvar henne här i stan, men tur att man har någon att bo hos
när man är i Luleå och shoppar, Slipper man ju även ta sig in på hotell ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för kamerautrustning?

2011-03-03 @ 20:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0