Dagen innan Fredag!

Dom har tagit fram julgrejer överallt på ALLA butiker, Var på coop igår och såg deras enorma julavdelning,
Herre min gud!! Det var allt fråb julstjärnor till julkulor!
Gick även förbi stan då jag såg att dom hade lagt fakesnö och en vit gran (med assnygg rosa belysning) inne på MAGGIS ( frisörsalong )

Det känns som att tiden går för fort, Eller som att alla lägger dedär pyntet för tidigt, Men nog tror jag att det är normal tid att lägga ut allt pynt osv.. Dock är det en fail att det inte är snö ännu!
Jorden går under när som helst, Om det inte är snö i Kiruna i november är det fan nå knas!

Nu ska jag sminka mig snabbt och sedan rusa till skolan, Ni får hare bra! Kommer säkert
ett blogginlägg här o där senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0