My <3s..!

Uppskattar och är så otroligt stolt över min släkt o familj, Jag kan ine prata med min familj, för jag tycker att det är jobbigt och rätt svårt, Men dom visar stöd iallafall, och det uppskattar jag så extremt mycket.

Senast skrev min faster en kommentar, På något sätt känns det som att hon förstår mig bäst.




"Min älskade gumman, håll inte saker inom dig. Prata o få ur dig det, jag lovar att det känns mycket bättre. Jag vet har inte heller mått bra. Du kan alltid prata med mamma och pappa, jag lovar dig det. Men förstår om det känns jobbigt att prata med dom. Jag finns här för dig och du kan prata med mig närsomhelst, det är bara o ringa. När jag kommer upp vill jag umgås med dig, saknar dig och älskar dig. Du är världens finaste och har ett hjärta av GULD!!! Puss o kram/Faster"



Tack för att ni finns där för mig, trots att jag inte brukar kunna prata mer er om problem! <3












Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 Finaste, vet hur svårt det kan vara att prata med ens familj när man mår dåligt, men du kan alltid det, så du vet. Vi finns ALLTID här för dig. Blev rörd av ditt inlägg nu, ja jag förstår hur du känner, mer än du tror ;) Har ju vart där själv. Puss/Faster....igen.

2011-11-04 @ 14:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0