Don't want 2 be someone else

 

Pallar inte en dag till, Vill vara mig själv, Kan vara mig själv med vissa personer, Men finns något i stan som alla är sjukligt bra på, Att snacka skit! FULLSTÄNDIGT MYCKET SKIT! Så mycket att dom glömmer bort att dom faktiskt har ett eget liv och utbildning att sköta, Varför ska jag påverkas av dom?!

Spelar ingen roll hur man klär sig, Vad man bloggar om eller hur man är, Alla lär ändå snacka om en bakom ens rygg! Vet att det inte bara är så i denhär stan och att jag själv snackar om personer, så påstår inte något sånt, Men ibland känner jag att det hade velat flytta till en annan stad var man ser varandra som ett "?"


Har skött bloggen annorlunda sedan jag blev singel och visste hur många som skrek och snackade om mig och min klädsel i korridoren, Men jag slår vad på att dom snacka lika mycket nu som dom gjorde förut.

Jag struntar fullständigt i er, Just nu lägger jag all fokus på mitt egna liv!

och jag tänker inte vara som er, låtsas vara någon annan för umgänget!

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

Ha en fin lördag :D

/ http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0