I WILL BE THERE!

DAGENS UPPGIFT FÖR ALLA BLOGGARE!
ALLA människor i världen har en speciell sida som man "faller" för.
Jag började fundera, Vad är min speciella sida? utan att fråga runt folk.

MY STORY:
Efter allt jag varit med om då folk har retat mig, skrikit saker åt mig och
att jag tex varit ensam och varit med om VÄLDIGT kassa vänner så vet jag
väldigt mycket om hur man ska vara mot andra för att dom ska känna sig
bra med en.
Jag tror att mina bra sidor är att jag alltid är där för folk, att jag uppskattar
att finnas oavsett om det är någon som gjort något som dom ångrar i tidigare liv.
Bryr mig inte om rykten eller vad som hänt förut, Utan om det är någon som är
snäll mot mig och accepterar mig så är jag alltid där för den personen och är snäll
tillbaka. Finns folk som aldrig lär ge mig en chans om att vara deras vän.
Mycket är pga grupptryck, det vet jag! Men då förtjänar dom ju inte heller ens sida.
Känner personer, Personer som gör "saker" eller sopm gjort "saker" En av dom är min
bästa killkompis men liksom, han är den finaste personen mot mig och jag skäms inte utan
vill bara eg vara där för honom och få bort han från "sakerna"
Tycker man borde ge alla en chans att visa deras starka sidor! :)

BLOGGUPPGIFT
Skriv om dina starkaste sidor i din blogg. Fråga inte folk, utan skriv varför
du tror att du blir den bästa vännen framför någon/ några! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

bra skrivet :D

2011-10-16 @ 13:20:42
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0