Just love yourself!

Att vara någon annan för en dag vore bra, Jag går i vågor, alla går i vågor.
I ena stunden vill man ha en smalare midja, finare lår, smalare ansikte, mindre näsa,
större bröst och vara en annan..
Varför kan inte människan trivas som den är? Det är som att vi själv vill plåga oss att vi
inte duger till en viss del. Jag tänker på min vikt. Vet att det har stått stille på samma ställe
fööör länge nu, och nu tänker jag bara på att liksom försöka äta mer hälsosamt, Det brukar
ofta inte hålla, men ska göra allt till en utmaning, Nu har vi även styrkrträning på gympan,
då jag inte ska träna uthålliga muskler, Vill bara känna mig lite mer kraftigt tränad, Inte som en
jädrans bodybuilder. Utan Ni/du vet lite sådär synligt?
Alla är olika och gör olika saker för att gilla sin kropp men om man inte gör det ( för jag vet att det är jobbigt )
så ska man hitta något som får en själv bekväm, träna upp sitt självförtroende kanske?

Folk säger.. "Gå till en spegel, titta på dig själv o säg att du är vacker"
Det fungerar inte för mig! Jag har hittat min grej, Drick en kopp kaffe på morgonen.
Bara det gör min dag till en dag med lite större trivsel i mig själv, Det är bara leta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0