P-I-C-T-Z-Z-!

Bilderna nedanför är tagna i sommras, Medans den längst ned är på mig (från idag)
Troru att jag går på det viset till skolan?
För det gör jag! Jag gillar min stil o min outfit, Känns som att den verkligen behövs vid domdär
Gula skåpen som är mer beasch (stavning) o vid dom gråa, mörkblåa korridorerna...
Ska jag vara helt seriös? Jag och Joanna spelade in en film till arbetsmiljö o säkerhet
eller vare heter nu igen... Då jag skulle vara en HK lärare som var förtjust i afrikans stil!
Bra va!?


Kommentarer
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

Kan du gissa rätt på vart paketet jag fick hem kommer ifrån?

Alla som gissar rätt får en länkning :D

/ http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0