D-I-S-T-A-N-S

Kiruna är ett rykte och facebook en stalkersida, Alla vet nog att jag blivit tillsammans
med världens finaste kille Isak, Men det flesta säger till mig :
Det är inget fel alls på distanförhållande. Jag har lärt mig att sålänge
man inte blir utnyttjad av personen så är det okej. Isak är en fin kille som
visar respekt, vill ta med mig överallt och säger vad han tycker. Inte bara
det, Vi träffades på ett awesome sätt och jag kan verkligen lita på honom
till 110%. Sålänge både litar på varandra så finns det ingen otrohet.

Han är bäst, Det är viktigt att känna att man saknar varandra!
dessutom så hinner man med plugg och kompisar på vardagarna
medans man kan umgås med varandra på helger, Det är bara bra!


Blir även arg när det kommer från en käft som inte haft ett förhållande
Eller som aldrig hade ett seriöst förhållande..Eller från någon som bara
leker runt och förstör en person till en annan pga han/hon själv ska må ok!
visst! Vissa personer är född till att behöva närhet av varandra dagligen,
Men vad tusan, Problem i förjållande eller ett awesome förhållande?!
Man väljer ju helt själv vad man vill, Jag har Isak o jag vill det! :)
Brorsan tog fotot på en sliten "Amanda-dag" Here I am!





Kommentarer
Postat av: Saandrahj

jag håller verkligen med dig om det där med distansförhållande! men visst, det kan både vara jobbigt, svårt och vissa gånger funkar det inte alls.



jag har varit med/är med om det båda. alltså ett distansförhållande som inte funkade och mitt nuvarande distansförhållande. det första funkade inte med tanke på att det bara var jag som "satsade" på förhållandet, att jag köpte en tur&retur biljett fram och tillbaka till Kiruna.

men det jag har nu så märker jag att vi båda verkligen vill detta. han kommer hit och jag dit. det är jättebra och jag trivs verkligen i mitt förhållande.



och precis som dom vissa brukar säga så är saknaden väldigt bra och då känns det extra bra när man träffas igen!



jag hoppas verkligen att ditt och hans förhållande kommer vara oförstörbart och att ni kommer vara lyckliga med varandra!



ha det så bra Amanda.

Kram Sandra Hjortborg

2011-10-04 @ 18:42:23
URL: http://hjortborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har varit i ett långdistansförhållande i snart två år. Det är 180 mil emellan varandra och visst det känns jobbigt ibland.

Men jag tror också att ha ett distansförhållande kan vara bra för en. Att inte leva tätt inpå varandra hela tiden, att ha tid för sig själv och kanske främst sin familj och vänner.



Du är förövrigt en jättebra bloggare och jag följer din blogg slaviskt.



Jag har dock en liten fråga till dig. Jag har läst din blogg länge, jag har följt din viktminskning o.s.v. Själv har jag varit anorektiker i 3 år. För 1.5 år sedan friskförklarade dom mig, trots att jag var allt ifrån frisk, jag fick tabletter som skulle göra att mitt skelett "byggdes upp" och som gjorde att jag skulle gå upp i normalvikt. Jag vägde 37 kg, efter tabletterna så väger jag 77 kg. Det går dagar jag inte äter, och det går dagar då jag vräker i mig. Jag skulle vilja få tips hur du gjorde för att gå ner i vikt, förutom att räkna kalorier.

2011-10-16 @ 00:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0